مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-11حوادث

کشف و ضبط 2 محموله چوب آلات جنگلی قاچاق در آستانه اشرفیه


رییس اداره منابع طبیعی آستانه اشرفیه، از کشف و ضبط دو محموله چوب آلات جنگلی قاچاق در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: ارزش مجموع محموله چوب آلات قاچاق مکشوفه حدود پنج میلیون تومان می باشد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره منابع طبیعی آستانه اشرفیه، از کشف و ضبط دو محموله چوب آلات جنگلی قاچاق در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد و گفت: ارزش مجموع محموله چوب آلات قاچاق مکشوفه حدود پنج میلیون تومان می باشد.

مهرداد کهنسال در گفت وگو با ایسنا، از رفع تصرف عرصه ملی در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستانه اشرفیه، 860 مترمربع از عرصه های منابع طبیعی را از یک متخلف در منطقه انبارسر این شهرستان پس گرفتند.

وی گفت: همه آثار تصرف در عرصه مذکور با حکم قضایی و براساس تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور جمع آوری و به منابع طبیعی بازگردانده شد.

کهنسال با اشاره به معرفی متصرفین به مقامات قضایی، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی عرصه مذکور را حدود 17 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کردند.

وی، همچنین از کشف و ضبط چوب آلات جنگلی قاچاق در شهرستان آستانه اشرفیه خبر داد و عنوان کرد: با تلاش ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 2 محموله چوب آلات جنگلی قاچاق در آستانه اشرفیه

کشف و ضبط 2 محموله چوب آلات جنگلی قاچاق در آستانه اشرفیه